Vi har udviklet et simpelt, brugervenligt timesags- og ordresystem, som samler alle administrative opgaver i samme program. Vi ønsker at gøre arbejdsdagen nemmere og mere overskuelig, når det drejer sig om papirarbejdet, og derfor er det slut med fysiske dagssedler, uorganiseret sagsstyring samt administrativt tidsspilde. Med e-timer vil du opleve, hvor simpelt det kan være at håndtere timeforbrug, materialeforbrug samt dokumentation for hvert enkelt projekt, der bliver udført.

Vores mål har fra starten været at lave et produkt, som er simpelt og funktionelt, og på den måde kan gøre hverdagen meget enklere, hvad angår administration – og det er lykkedes. Vi har sørget for, at der er fokus på det rigtige.

Kvalitetssikring med foto

Når du bruger e-timer som ordresystem, har du muligheden for at dokumentere igangværende arbejde ved at uploade billeder. På den måde kan du kvalitetssikre arbejdet uden omfattende beskrivelser, men dog med muligheden for at tilføje tekst. Dette skaber tryghed og tillid hos kunden, og giver det en faglig kvalitet i virksomhedens arbejdsmetoder.

Uniconta, Winkompas og Office 365

Med e-timer vil du arbejde med et produkt, som er 100 procent integreret med dit økonomisystem, hvilket er med til at gøre arbejdsgangen fra udført arbejde til fakturering meget simpel og tidsbesparende. Medarbejdere vil kunne indtaste alt vedrørende en opgave, tilføje billeder, og på den måde kvalitetssikre, og til sidst sende det direkte til økonomisystemet, hvor bogholderen kan fakturere kunden. Det hele ligger digitalt. Det er brugervenligt, simpelt og tidsbesparende. e-timer er 100 procent integreret med Uniconta, Winkompas og Office 365.

Fakturering

Vi har med e-timer sørget for, at tiden bliver udnyttet på bedst mulig vis. Du vil med brugen af e-timer kunne registrere timer, anvendte materialer samt kvalitetssikre på få minutter og sende det direkte fra programmet til økonomisystemet – klar til fakturering. Ved brug af e-timer bliver dine arbejdssedler digitale og ingen oversete detaljer, da man kan lukke sagen hos kunden. Dette er ikke kun til gavn for virksomheden, dette medfører også en tryghed og glæde hos kunden, da de ved, de får en faktura, der er nøje afstemt.

Ikke branchespecifik

e-timer er ikke udarbejdet til ét specifikt erhverv. Med e-timer får du et program, som er skræddersyet til det travle erhvervsliv, hvor effektivitet og tryghed er samlet i ét. e-timer er et værktøj, som gør det simpelt at håndtere dagligdagens administrative opgaver simpelt og effektivt.

Download brochure

Priser

Oprettelse fra kr. 14.995,-

for standard installation (speciel efter tilbud/regning)

OnACloud arbejder med en simpel prisstruktur, hvor alle
brugertyper er ligestillede. Således er prisen pr. bruger den
samme uanset hvilke brugertyper, der er tale om. Prisen er
kun afhængig af, hvor mange brugere der er i alt.

Antal brugere Pris pr. md.
1 til 10, pr. bruger kr. 179,-
11 til 25, pr. bruger kr. 169,-
26 til 49, pr. bruger kr. 159,-
50 til 99, pr. bruger kr. 149,-
99 til – , pr. bruger kr. 139,-

Prisen er ex. Office 365 hosted mail. Koster ifbm. e-timer kr. 24,50 pr. bruger.

Alle priser er ex. moms