Med e-display kan du hurtigt oprette skærmvisninger til alverdens brug – både internt og eksternt. Du kan benytte e-display som en displayløsning til at vise informationer i receptionen eller give en mere levende velkomst. e-display kan også bruges til at lave flotte billeder eller videopræsentationer. Det er også nyttigt på kontoret, så dine medarbejdere ikke går glip af vigtige informationer. Det kan også være med til at øge motivationen og produktiviteten ved at vise salgsresultater eller mål. Derudover kan infoskærme også målrettes bestemte kunder, på bestemte tidspunkter, og dermed være med til at skabe mersalg.

Kom nemt i gang

e-display er nemt og intuitivt. Det er baseret på den seneste
webteknologi, hvor alt ligger i skyen. Det betyder, at der ikke skal
installeres software for at komme i gang, og derfor skal man
heller ikke konstant holde øje med opdateringer eller backup.
Systemet driftes i skyen, så oprettelse af systemet tager kun
få minutter. Det er nemt og enkelt – til forskel fra mange andre
infosystemer.

Skærmlayout

Du har fuld styring over skærmen, og du kan få præcis det
layout du ønsker. Du kan dele skærmen op i det antal felter, som
der er behov for, samtidig med kan du vælge at visse felter på
skærmen skal vedligeholdes fra en og samme booking.
Du har også fuld kontrol over, hvor længe dit indhold skal vises
– helt ned på sekundet, hvilket vil sige, at du kan bestemme,
at indholdet eksempeævis ikke skal vises mere, når bestemte
kunder er ankommet – eller medarbejderne ikke er tilstede.

Format muligheder

e-display understøtter standard følgende formater:
• JPG/PNG billeder
• PDF Filer
• MP4 Video
• RSS Feeds
• Websider/Iframe
• Infosystem
e-display gør det nemt at integrere med allerede eksisterende
intranetsystemer, så hvis man ønsker at fremvise data herfra,
kan det klares med få klik.

Infosystem

e-display kommer med et indbygget infosystem, hvilket betyder,
at der nemt og hurtigt kan tilføjes informationsbeskeder på
skærmen. Du kan eksempelvis bruge halvdelen af skærmen til
at dele vigtige nyheder/informationer fra virksomheden, og den
anden halvdel til anden information, som eksempelvis ledige
mødelokaler – det er med til at spare medarbejderne for tid,
da de ikke skal styrte rundt til alle lokaler for at se, hvad der er
ledigt

Eksempler på brug af e-display

  • Ejendomsmæglere
    • Få præsenteret dine boliger elektronisk i stort format, med
      automatisk skift mellem alle boliger til salg.
  • Reception/Kantiner
    • Brug e-display til at informere om, hvad der sker i huset,
      og hvor man evt. skal henvende sig. Med e-displays
      indbyggede infosystem kan man hurtigt tilføje dagens
      events på skærmen. Det giver et godt overblik for både
      medarbejdere og eventuelle gæster.
  • Sportshaller/Mødelokaler
    • Brug e-display til at vise hvornår et lokale er optaget/
      ledigt, e-display kan tilpasses alle skærmstørrelser, så det
      er muligt at bruge det på helt små devices.
  • Butikskæder
    • Med e-display kan der kombineres med både
      koncernmateriale, men samtidig kan der også afvikles
      lokale butiksinformationer/reklamer på skærmen.
  • Cafè & Restaurent
    • Med e-display kan der kombineres med både tilbud på
      egne varer og ”sælges” reklameplads til leverandører og
      andre der har interesse i denne form for markedsføring.

Brugerstyring

e-display har et brugercenter, som giver dig mulighed for at
bestemme helt ned i ”felter” på skærmen, hvem der må lægge
informationer i hvilke felter samt hvor meget tid, de evt. skal
have mulighed for at råde over. Det betyder, at en retailkæde
kan sikre, at de viser deres materiale 20 timer i døgnet. Ud af
de 20 timer kan den enkelte butik selv råde over fire timer – det
kan eksempelvis være lokale arrangementer, som den enkelte
butik støtter eller tilbud, der kun gælder i denne ene butik.

Vejl. pris pr. skærmlayout pr. lokation:

179,- pr. mdr.

Download Brochure